فهرست بستن
مشاوره و آموزش پایان نامه

مشاوره و آموزش انجام پایان نامه ارشد و دکتری زبان انگلیسی

موسسه تزیازان پیشرو در امر مشاوره انجام پایان نامه و نوشتن پروپوزال

مشاوره در انجام پایان نامه در واقع یکی از موثرترین و مهمترین اقدامات دوران تحصیل می باشد چرا که برآیند کلیه زحمات دانشجویان در پایان نامه آنان مشخص می شود. مشاوران تراز اول گروه آموزشی تزیازان پس از بررسی موضوع پایان نامه ، انتخاب های مختلفی را در اختیار دانشجو قرار دهند تا دانشجو با کمک استاد راهنما ، بهترین موضوع تحقیق را جهت مشاوره پایان نامه خود انتخاب نماید. گروه تحقیقاتی تزیازان با داشتن اساتید زبان مطرح و تراز اول کشور در زمینه تحقیق و پژوهشهای علمی و دانشجویی و مشاوره پایان نامه ارشد  و دکترا در رشته آموزش زبان انگلیسی، بهترین راه کار را به شما ارائه خواهد داد. در نظام آموزشی پژوهش محور پایان نامه مهمترین تحقیق علمی محسوب می گردد که در دوره ی تحصیلات تکمیلی انجام پایان نامه حائز اهمیتی دو چندان می شود زبان انگلیسی نه تنها شما را با دانشی محض از خود زبان (از جمله دستور زبان، نشانه گذاری و ساختار آن)، بلکه با تاریخ، ریشه شناسی و نحوه استفاده از آن در جامعه به طور کلی آشنا می سازد. به این ترتیب، مدارک تحصیلی در زبان انگلیسی اغلب با دیگر موضوعات مانند جامعه شناسی، زبان شناسی، سیاست و تاریخ روبرو می شوند. این مجموعه شامل گرایش ها و رشته های مختلفی است. گروه تحقیقاتی تزیازان با به کارگیری اساتید مجرب، متعهد و متخصص مشاوره و آموزش پایان نامه زبان انگلیسی را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد. اکثر رشته های آکادمیک روال انجام پایان نامه به لحاظ ساختار از ترتیب یکسانی پیروی می کنند که به شرح زیر می باشد:

انجام پایان نامه زبان انگلیسی در پنج فصل نگارش می شود:

کلیات پایان نامه

مروری بر مطالعات پیشین و چهارچوب نظری

روش تحقیق

تجزیه و تحلیل آماری

نتیجه گیری و پیشنهادات

 

۱-  کلیات پایان نامه

فصل ۱ انجام پایان نامه زبان انگلیسی ، حالت توسعه یافته پروپوزال نگارش شده است. شیوه ی نگارش این فصل به این صورت است که در ابتدا مقدمه ای کلی در ارتباط با موضوع مورد بحث، چالش های موجود بر سر راه و مکانیسم پیشنهادی در پاراگراف آخر می باشد. دیگر بخش های این فصل، شامل اهداف پایان نامه، ضرورت انجام پایان نامه و نوآوری های پایان نامه می باشد که با شرح و بسط بخشهای متناظر با این مطالب در پروپوزال، این بخش را نگارش می کنیم. در پایان  این فصل نیز  واژه ها تعریف عملیاتی و مفهومی می شوند.

۲-  مروری بر مطالعات پیشین

فصل ۲ انجام پایان نامه زبان انگلیسی ، ابتدا یک مقدمه کلی در ارتباط با روشهای مورد استفاده در تحقیقات و مقالات پیشین ارایه می کنیم. این مطالب می تواند شامل موضوعات فرعی دیگری که مربوط به پایان نامه می باشد را نیز در بر گیرد، اما مطالب نگارش شده بایستی برخاسته از دل مقالات انجام شده در گذشته باشد. نکته ای که باید در این قسمت مورد توجه قرار گیرد، استفاده از مقالات به روز از پایگاه های معتبر باشد. بهتر است که این مقالات بیشتر از ژورنالها انتخاب شود. سپس متغیرهای توصیف و توضیح داده میشوند مدلهای مرتبط ارائه میشود. پیشینه تحقیقاتی داخل و خارج از کشور از مقالات به روز استخراج میشود و در نهایت جمع بندی صورت میگیرد

۳-  روش تحقیق

فصل ۳ انجام پایان نامه زبان انگلیسی ، پس از اینکه پژوهشگر در فرآیند پژوهش با چارچوب نظری موضوع پژوهش آشنا شد و پژوهش‌‌های مرتبط با موضوع را مورد بررسی قرار داد، خواهد توانست با دیدگاهی وسیع‏تر و ابعادی جدیدتر به موضوع پژوهش خود بپردازد. بر این مبنا خواهد توانست بر اساس چارچوب نظری پژوهش و روش‌‌های به کار گرفته شده در پژوهش‌های قبلی، روش مناسب را انتخاب و به نتایج بهتری دست یابد. در این فصل ابتدا روش پژوهش به کار رفته در این پژوهش شامل نوع پژوهش،  جامعه و نمونه آماری حجم نمونه معیارهای خروج و ورود  و نحوه گردآوری داده‌ها عنوان شده و سپس در نهایت روش‌های آماری به کار رفته برای آزمون فرضیه‌های پژوهش تشریح می­گردد.

۴- یافته ها

در فصل ۵ انجام پایان نامه زبان انگلیسی ، تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده با ابزارهای معتبر، یکی از پایه های اصلی هر مطالعه و بررسی است. هدف از تجزیه و تحلیل، ارائه نتایج به شکلی قابل فهم و قابل تفسیر است. در این مرحله از پژوهش، فرضیه های تحقیق مورد آزمون و تجزیه وتحلیل قرار می گیرد و محقق بر اساس نتایج آماری حاصل شده برای تأیید یا رد فرضیه های پژوهش داوری می کند. این فصل اختصاص به پردازش داده ها، آزمون فرضیه ها و ارائه نتایج دارد. بر این مبنا، ابتدا آمار توصیفی از مقادیر محاسبه شده برای متغیرهای پژوهش ارائه شده است. در ادامه از طریق آمار استنباطی به تجزیه و تحلیل داده ها پرداخته خواهد شد.

تجزیه و تحلیل آماری معمولا با استفاده از نرم افزار SPSS انجام می شود، اما در صورتی که روش پژوهش از نوع توصیفی و کیفی باشد محقق می بایست بدون استفاده از داده های آماری به تجزیه و تحلیل اطلاعات بپردازد.

۵-  نتیجه گیری و ارایه پیشنهادات

در این فصل که شامل دو بخش اصلی است، ابتدا مقدمه مطرح می شود سپس تک تک فرضیه ها مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. یافته ها با مطالعات مشابه مقایسه شده و در خصوص یافته های تحقیق تبئین و توجیه صورت می گیرد. در قسمت پیشنهادات، نیز چیدن طرح که موضوع پایان نامه را بهبود می بخشد، مطرح می کنیم.

گرایش های رشته زبان انگلیسی

رشته زبان انگلیسی دارای گرایش های مختلفی می باشد که در ادامه به آنها اشاره می شود:

زبان و ادبیات انگلیسی (English Language and Literature)

مطالعه ادبیات و زبان انگلیسی به صورت ترکیبی به شما این امکان می دهد تا روش هایی را که در آن زبان انگلیسی شکل گرفته کشف کنید. این رشته به ترویج مهارت در تفسیر ادبی، نوشتن و تفکر انتقادی ادبیات انگلیسی می پردازد. از کاربردهای این رشته می توان در انتشارات، رسانه ها، تدریس و تبلیغات اشاره کرد.

مترجمی زبان انگلیسی (English translator)

این رشته به مطالعه اصول و قواعد نگارشی در زبان انگلیسی و اصول ترجمه می پردازد. از کاربردهای این رشته می توان به مترجمی زبان انگلیسی، پست های دولتی، ترجمه همزمان، پست های رسانه ای اشاره نمود.

آموزش زبان انگلیسی (Teaching English)

درس های مربوط به رشته زبان انگلیسی

درس های این رشته در طول تحصیل:

دروس مشترک در گرایش های زبان انگلیسی:

خواندن و درک مفاهیم، دستور و نگارش، گفت و شنود آزمایشگاه، متون یادگیری زبان، نگارش پیشرفته، ترجمه متون ساده، اصول و روش ترجمه، کاربردهای اصطلاحات و تعبیرات در ترجمه، آوا شناسی انگلیسی، درآمدی بر ادبیات انگلیسی، خواندن متون مطبوعاتی، نمونه های نثر ساده، بیان شفاهی داستان، نامه نگاری انگلیسی، مقاله نویسی، بررسی آثار ترجمه شده اسلامی، اصول و روش تحقیق، آزمون سازی زبان، روش تدریس.

دروس تخصصی گرایش زبان و ادبیات انگلیسی:

کلیات زبان شناسی، زبان دوم(فرانسه یا آلمانی)، داستان کوتاه، سیری در تاریخ ادبیات انگلیسی، فنون و صناعات ادبی، ترجمه متون ادبی، نمایشنامه، شعر انگلیسی، آشنایی با رمان، اصول و روش نقد ادبی، مکتب های ادبی، متون برگزیده نثر ادبی.

دروس تخصصی گرایش مترجمی زبان انگلیسی:

ساخت زبان فارسی، آشنایی با ادبیات معاصر ایران، نگارش فارسی، واژه شناسی، ترجمه پیشرفته، ترجمه متون اقتصادی، ترجمه متون علوم انسانی، ترجمه متون سیاسی، ترجمه مکاتبات و اسناد زبان دوم، ترجمه شفاهی، ترجمه نوار و فیلم، بررسی مقابله ای ساخت جمله، اصول و مبانی نظری، ترجمه متون ادبی.

نرم افزارهای رشته زبان انگلیسی

Rosetta Stone -IELTS Skills-TOEFL iBT Preparation و…

پایگاه داده های معتبر برای جستجوی مقالات

بازار کار رشته زبان انگلیسی

زبان انگلیسی با توجه به گستردگی کاربرد آن میتواند شغلی مستقل برای دانش آموخته این رشته به حساب آید. بعنوان مثال بعنوان مترجم شخصی ، مترجم متون ادبی، تدریس در آموزشگاههای آزاد ، ترجمه مقالات دانشجویی ، تور لیدر

اما در بخش ارگانها و سازمانها میتوان به سازمان گردشگری ، میراث فرهنگی ، درالترجمه ها، دانشگاهها ، صدا و سیما ، خبرگزاریها ، و بسیاری از موسسات خارجی شانس جذب و اشتغال وجود دارد.

خدمات موسسه تزیازان در زمینه مشاوره آموزش انجام پروپوزال و پایان نامه زبان انگلیسی

  • راهنمایی در جستجو مقالات معتبر برای انتخاب موضوع پایاننامه زبان انگلیسی
  • مشاوره در نوشتن پروپوزال زبان انگلیسی
  • مشاوره در آموزش انجام پایاننامه های کلاسی رشته زبان انگلیسی
  • مشاوره در آموزش انجام پایاننامه کارشناسی ارشد زبان انگلیسی
  • مشاوره در تحلیل آماری پایاننامه زبان انگلیسی
  • مشاوره  در نوشتن مرور ادبیات و فصل دوم (۲) پایاننامه زبان انگلیسی
  • مشاوره در آموزش انجام فصل چهار (۴) پایاننامه زبان انگلیسی
  • مشاوره در نوشتن نتیجه گیری و فصل پنجم (۵) پایاننامه زبان انگلیسی

 

 

مشاوره در آموزش انجام پایان نامه زبان انگلیسی در سایت تزیازان

سایت تزیازان در زمینه مشاوره در آموزش انجام  پایان نامه ارشد مفتخر است اکنون با همکاری بسیاری از اساتید و فارغ التحصیلان رشته زبان انگلیسی در کلیه گرایش ها در مقاطع ارشد و دکتری به مشاوره در آموزش انجام پایاننامه زبان انگلیسی بپردازد. شما دانشجوی عزیز برای دریافت مشاوره  در آموزش انجام پایان نامه زبان انگلیسی از طریق لینک سفارش مشاوره در آموزش انجام پایاننامه اقدام نمایید و یا فرم خلاصه شده زیر را تکمیل فرمایید. ما در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.

بانک موضوعات پایان نامه رشته زبان انگلیسی- ادبیات انگلیسی

بررسی مقطعی عملکرد زبان آموزان در خواندن متون تخصصی و عمومی
تاثیر تدریس گونه های کلامی بیان و بدیع در درک متون پزشکی و فنی مهندسی
بررسی مقایسه ای کنشی گفتاری «درخواست» در دو زبانه های ارمنی و بومی زبانان فارسی از دیدگاه جامعه شناسی زبان و منظورشناسی
نقش عوامل غیرمنتظره در متن و تاثیر آن در حفظ یادآوری اجزاء متن
بررسی تاثیر نسبی واژگان و نکات دستوری بر درک مطلب
افزایش عکس العمل منفی
بررسی الگوهای معنایی و ساختاری تعاریف  و پاسخ های تعاریف فارسی
بررسی دانش واژگانی زبان مادری و  تاثیر در روند یادگیری واژگان زبان دوم
بررسی‌ جامعه‌ – زبانشناسانه‌ رویداد پوزشی‌ فارسی‌ درچار چوب‌ واژه‌ها معنا و ساختارهای‌دستوری‌ موجود در استراتژیهای‌ پوزش‌ فارسی‌ و پیامدهای‌ آموزشی‌ آن‌
واحدهای پردازشی در بیان جملات زبان انگلیسی «مطالعه اغلاط فراگیران زبانهای خارجی»
مشکل نگارشی یا مشکل زبانی؟
تاثیر خلاقیت بر یادگیری واحدهای نحوی
مطالعه‌ و مقایسه‌ اجتماعی‌ – پراگماتیک‌ تعارف‌ در زبانهای‌ انگلیسی‌ و فارسی‌
گزینش واژگان در کتابهای انگلیسی دوره راهنمائی تحصیلی
تحقیق‌ روشهای‌ درخواست‌ والدین‌ از فرزندان‌ در بین‌ افراد یک‌ زبانه‌ (فارسی‌ زبان‌) و افراد دو زبانه‌(ارامنه‌):پژوهشی‌ مقابله‌ای‌ در زمینه‌ پراگماتیک‌ کاربردی‌
بررسی رابطه بین مهارت زبان فارسی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ارامنه در مقایسه با دانش آموزان فارسی زبان (در اصفهان)
اثر سوال  و جواب قبل از تدریس متن بر روی فهم دانشجویان از درس موردنظر
بررسی روش نوین درارتقاء انتقال یادگیری از زبان مادری به موقعیت های مشابه یادگیری واژگان در زبان دوم
بررسی‌ وجود توانش‌ منظور شناختی‌ زبان‌ در فراگیران‌ بزرگسال‌ زبان‌ خارجی‌
مشکلات‌ ساختاری‌ – بافتاری‌ دانشجویان‌ رشته‌ زبان‌ انگلیسی‌ ، مقطع‌ کارشناسی‌، در انشاء انگلیسی‌
رابطه جنس و سن با ادب مطالعه بین فرهنگی
اختلاف‌ بین‌ زبان‌ گفتاری‌ و نوشتاری‌ دانشجویان‌ ایرانی‌ که‌ انگلیسی‌ را به‌ عنوان‌ زبان‌ دوم‌ یاد می‌گیرند
نقش‌ دو زبانکی‌ در یادگیری‌ واژگان‌ زبان‌ دیگر
بررسی مشکلات بیانی-کلامی در متون علمی : مقایسه‌درون‌ زبانی‌ و بین‌ زبانی‌ از درک‌اطلاعات‌ صریح‌ و تلویحی‌ به‌ زبانهای‌ انگلیسی‌ و فارسی‌
روش مرحله ای نوشتار در آموزش نگارش انگلیسی
کاربرد و تجزیه‌ و تحلیل‌ عناوین‌ خطابی‌ درآثار نمایشنامه‌ نویسان‌ ایرانی‌
تاثیر دانش‌ فرهنگی‌ به‌ عنوان‌ پیش‌ سازمان‌ دهنده‌ در خواندن‌ و درک‌ مفاهیم‌
تاثیر ساده‌ سازی‌ درون‌ داد از نظر ساختار نحوی‌ و متغیرهای‌ زمانی‌ بر ادارک‌ شنیداری‌ بین‌ سطوح‌ مختلف بسندگی‌ زبانی‌
بررسی‌ نقش‌ سن‌، جنسیت‌ و آموزشهای‌ قبلی‌ دانشجویان‌ رشته‌ زبان‌ انگلیسی‌ در موفقیت‌ آنان‌ در فراگیری‌ زبان‌
ساختمان‌ نهاد جمله‌ در متون‌ توضیحی‌ و توصیفی‌ : مطالعه‌ دستگاهی‌ – کارکردی‌ مدخلهای‌دایره‌المعارفهای‌ کودکان‌ و بزرگسالان‌
تاثیر لغات فنی در درک لغات نیمه فنی و غیرفنی فراگیران زبان انگلیسی بعنوان زبان دوم در متون انگلیسی تخصصی
بررسی مقابله ای رابطه ارجاع دوگانه در متون درسی دانشگاهی انگلیسی و فارسی
تاثیر تصحیح فوری خطاها و تصحیح همراه با تاخیر خطاها در روی یادگیری زبان آموزان انگلیسی
نقش جنسیت و موقیت اقتصادی اجتماعی بر استراتژیهای نشان، دادن ادب مطالعه بین فرهنگی
تجزیه و تحلیل بین فرهنگی تعارف در زبانهای انگلیسی و کردی و کاربردهای آموزشی آن
بررسی نشانه های تردید در گفتگوی آنی انگلیسی زبانها و یادگیرندگان انگلیسی
اثر مطالعه “خلاصه متن” در فهم متون خارج
انتقال پذیری استراتژی های ” امتناع” از زبان اول به زبان دوم “مطاله ای منظور شناختی”
تاثیر خودکار کردن جزء تلفظی بر درک مطلب و سرعت خواندن” مطالعه ای در زمینه روانشناختی زبان”
تاثیر متن‌ زمینه‌ بر یادگیری‌ لغت‌ در زبان‌ دوم‌
بررسی پدیده تمجید در کلام نوشتاری ( سبک نگارش نامه ) و نقش جنسیت در آن
تاثیر روش اندازه گیری بر مقادیر  بدست آمده از توانش خواندن و درک مفاهیم
بررسی نقش تاملی و تکانشی بودن دانشجویان رشته زبان انگلیسی در موفقیت آنان در فراگیری زبان خارجی
تاثیر ساده‌ کردن‌ متون‌ از نقطه‌ نظر ساختاری‌ واژگانی‌ و ارجاعی‌ و تاثیرآن‌ بردرک‌ مطلب‌ متون‌ خواندنی‌
دوزبانگی‌ و یادگیری‌ دستور زبان‌ انگلیسی‌ بعنوان‌ زبان‌ خارجی‌
فمینیزم و ارزیابی درکت شعر
مقایسه تاثیر دو نوع خواندن متون ( خواندن همراه با تمرین در مقابل خواندن تنها ) بر یادگیری لغت در زبان دوم
دست برتری و یادگیری زبان خارجی پژوهشی در مورد یادگیری زبان خارجی ( انگلیسی ) دانش آموزان ایرانی از دیدگاه شبکه های عصبی
تاثیر زبان مادری بر روی فراگیری لغت در زبان بیگانه
تاثیر سوالات ساختاری و ادراکی بر درک مطلب زبان آموزان
·
انتقال مفاهیم منظور شناسی در کنش زبانی دانشجویان ایرانی
تاثیر طبقه بندی کلمات بر یادگیری واژگان
همبستگی متنی و انسجام متنی در نوشتار دانشجویان زبان انگلیسی در ایران
روش موازی و غیرموازی در نوشتار زبان انگلیسی
انتقال مفاهیم منظور شناختی ( شیوه های حفظ وجهه در جواب به شکوه های اتهام برانگیز ) بر دانشجویان سطح پیشرفته زبان انگلیسی
فرضیه های توانش زبانی درآموزش زبان ( توانش واحد و توانش تفکیک پذیر )
اثر توضیح داده های مقابله ای در یادگیری زبان خارجی
نوع برخورد با واژگان و تاثیر آن بر یادگیری واژگان اصلی انگلیسی به عنوان  یک زبان  خارجی
بررسی بکارگیری کلیدهای نحوی و معنایی در خواندن متون انگلیسی و فارسی توسط دانش آموزان دبیرستانی
بررسی فرضیه سلسله مراتب ساختاری یادگیری جمله واژه های موصولی انگلیسی برای یادگیران ایرانی
تاثیر ارائه مفاهیم زیربنایی استعاری افعال مرکب بر یادگیری این افعال
تحلیل نیازهای گفتمانی و صوری دانشجویان روانشناسی و جامعه شناسی
تبدیل مقوله ای دستوری در ترجمه های ادبی : بررسی اسم معنا در « پیرمرد و دریا »
رابطه بین دانش تخصصی معلمین زبان انگلیسی و موفقیت دانش آموزان راهنمایی در یادگیری زبان انگلیسی
رابطه بین پیشرفت تحصیلی یادگیرندگان ایرانی زبان انگلیسی و نگرش آنها نسبت به زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی
·
کلیشه های بیانی زبان دوم و فرضیه ساختار خلاق در فراگیری زبان دوم : حالت نحوی ضمایر پرسشی
نقش جنسیت در شناسایی استعاره و مجاز در متون ادبی
مشاهده و توصیف خطاهای پایا در ساخت زمان افعال انگلیسی در میان دانشجویان ایرانی که به تحصیل زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی مشغولند
تاثیر بازشوئی امتحان کنکور بر روش تدریس و شیوه ارزشیابی معلمان زبان انگلیسی در ایران
فنون آموزش بر اساس خصیصه های روانشناختی : بررسی ارتباط بین سبک یادگیری وابستگی / استقلال میدانی و آموزش دستور زبان بصورت یکپارچه در متن / مجزا
رویکرد دبیران زبان انگلیسی در تدریس مهارت خواندن : مقایسه ای بین تاکید بر معنی و تاکید بر قواعد
تجزیه و تحلیل مقابله ای ساختار داستانهای کوتاه فارسی و انگلیسی وکاربرد آن در تدریس نگارش به زبان انگلیسی
رابطه متغیر شناختی استقلال / وابستگی میدانی با خواندن و درک مطلب زبان انگلیسی
تأثیر انواع بازخوردهای اصلاحی تعاملی و غیرتعاملی بر پیشرفت دانش دستور شفاهی در زبان دوم
بررسی نقش آموزش صریح راهکارهای ارتباطی بر پیشرفت مهارتهای محاوره ای فراگیران زبان دوم در سه سطح مبتدی، میانه و پیشرفته
معانی مجازی اسامی حیوانات : تعبیر مفاهیم استعارات و تشبیهات در درک متون انگلیسی
تأثیر تقویت داده ها در فراگیری قواعد ساختاری زبان انگلیسی
ارتباط بین سر فصل های درسی گرایشهای دبیری ، مترجمی و ادبیات انگلیسی و توانایی عمومی زبان دانشجویان
تأثیر تولید زبان بر انگیزش آگاهی و یادگیری زبان دوم
تجزیه و تحلیل پیامهای الکترونیکی: دریچه ای نو به سوی نگارش تخصصی (بررسی نامه های مبادله شده بین متخصصین رشته آموزش زبان انگلیسی)
تأثیر تدریس راهبردهای تقویت حافظه و میزان فراگیری لغات انگلیسی در بین دانش‌آموزان ایرانی
تاثیر نوع کلام بر مهارت تکلم در زبان انگلیسی
تجزیه و تحلیل گفتمانی و صوری سیاق کلام در پست الکترونیکی: بررسی مقابله أی پیام های پست الکترونیکی بین متخصصین گروه های زبان انگلیسی و زیست شناسی
ارتباط میان درک یک نوشته و دانش واژگان همنشین
نقش ضبط مکالمه دو نفری و گفتار تک نفری در روان صحبت کردن و یا صحیح صحبت کردن زبان خارجی
بررسی رابطه بین هوش درون گرایی/برون گرایی و تأثیر آن بر مهارت گفتاری در زبان خارجی
خطاهای معنایی در نوشته های زبان آموزان ایرانی
خواندن متون اینترنتی: فصلی نوین در خواندن زبانهای خارجی
بررسی درک جملات با کلمات پرسشی چندگانه (دوگانه) انگلیسی توسط انگلیسی و فارسی زبانان
مطالعه مقدار اضطراب و پنداشت از خود فراگیران ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در تمرینهای ارتباط شفاهی
تغییرات در فرایند وضوح در ترجمه از زبان انگلیسی به زبان فارسی
نقش یادگیری ضمنی دستور زبان از طریق درک مطلب
بررسی دیدگاه فراگیران انگلیسی با عنوان یک زبان خارجه پیرامون نقش دانش قبلی در خواندن و درک مفاهیم
انگیزه (Motivation) دانشجویان دانشگاه اصفهان در یادگیری زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی در ایران
بررسی روایی و قدرت تمیز آزمون تک (C-Test) در سنجش توانایی جامع زبان برای فراگیران زبان انگلیسی ایران
بررسی مقایسه ای سه نوع تست دیکته بعنوان شاخص های اندازه گیری مهارت شنیداری و بسندگی زبانی
جایگاه ضمایر موصولی و ضمایر تکرار در زبان بینابینی فارسی زبانانی که در بزرگسالی انگلیسی یا آلمانی را فرا می گیرند
دانش فراکلامی و استفاده از آن در نوشتارزبان آموزان ایرانی
تأثیر کاربرد استراتژی‌های یادگیری زبان برتقویت مهارت شنیداری زبان‌آموزان
بررسی مقابله ای عناوین روزنامه های انگلیسی و فارسی و کاربرد آن در ترجمه
یادگیری افعال روانشناختی در زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم/سوم توسط فارسی زبانان تک زبانه و عرب زبانان ایرانی دو زبانه
تبادل معنا و توجه در فضای مجازی: تاثیر گپ اینترنتی در فراگیری زبان دوم
مقایسه تأثیر پیش تدریس دستور زبان و واژگان بر خواندن و درک مفاهیم فرا گیران ایرانی را به عنوان یک زبان خارجه فرا می گیرند : خواندن از دید گاه تئوری طرح واره ها
بررسی نقش متفاوت انواع ابزار انسجام در خواندن و درک مطلب دانشجویان زبان انگلیسی
کمال گرایی و کنش زبانی: ارتباط میان کنش زبانی زبان آموزان و تمایلات کمال گرایانه شان
بررسی میزان خطاهای زبان آموزان فارسی زبان در کاربرد کلمات هم نشین دستوری و واژگانی
میزان استاد محوری در مقایسه با دانشجو محوری کلاسهای درسی زبان انگلیسی
بررسی رابطه میان آگاهی از ساختار متون گزارشی و یادآوری اطلاعات موجود در آن ها
بررسی نقشهای متفاوت لغات محتوایی و دستوری در خواندن زبان انگلیسی
یادگیری لغت به صورت ضمنی از طریق خواندن داستان کوتاه برای تفریح و سرگرمی
فرسایش واژگان زبان دوم: بررسی الگوهای فراموش نشده پس از وقفه در آموزش
تضادهای همایی در ترجمه اصطلاحات انگلیسی- فارسی توسط فراگیران زبان دوم و سوم
بررسی تاثیر دو شیوه نگارشی مستقیم نویسی و نوشتن ترجمه ای در نگارش زبان آموزان ایرانی
رمز گردانی در حین نگارش به زبان دوم
طراحی و بررسی خودآزمایی خردمحور
تاثیر روش وظیفه محور زبان بر یادگیری ساختارهای نشانگر وجود در زبان انگلیسی
تأثیر استراتژیهای یادگیری زبان بر روی رشد مهارت خواندن
بررسی شناخت محور زبان گردانی در عملکرد نوشتاری فراگیران ایرانی زبان دوم
تجزیه و تحلیل مقابله ای استفاده از ترفندهای طفره زبانی در مقالات تحقیقی به زبانهای انگلیسی و فارسی: نقش زبان و فرهنگ بر انتخاب گونه های طفره ها در رشته های تحصیلی مختلف
نقش برونداد مفهوم در تولید برونداد تصحیح شده: بررسی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی
تاثیر روشهای برجسته سازی بر یاد آوری لغات ناشناخته
بررسی تشابه شاخص زبانی “توالی واژگانی” بین زبانهای اول و سوم: مطالعه ای بروی صفات وصفی مستقیم درمازندرانی و انگلیسی
ارتباط بین نشانه های گفتاری، درک مطلب و مهارت زبانی دانشجویان ایرانی
محدودخوانی با تأکید بر افعال کمکی مجهول: پذیرش ساختار زبانی و درک مطلب در میان دانش‌آموزان ایرانی در مقطع دبیرستان

 

تماس با ما