فهرست بستن
مشاوره و آموزش پایان نامه

مشاوره و آموزش انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری علوم تربیتی

علوم تربیتی مجموعه ای از دانش بشری است که به بررسی اصول و مبانی تعلیم و تربیت پرداخته و با استفاده از روش های عقلی سعی در حل مشکلات با روش های منطقی دارد. انواع آموزش در علوم تربیتی شامل: آموزش عمومی، آموزش کارکنان، خودآموزی، سوادآموزی بزرگسالان، آموزش عالی، آموزش مجازی و آموزش الکترونیک است. این رشته را می توان به نوعی میان رشته ای نامید که در آن فلسفه، اقتصاد، مدیریت، روانشناسی، آمار و جامعه شناسی دخالت دارند. به عنوان مثال می توان به زیر شاخه های این رشته مانند روانشناسی تربیتی، اقتصاد آموزش عالی و آموزش و پرورش کودکان استثنایی اشاره کرد. انجام پایان نامه علوم تربیتی بیشتر به تحلیل داده های مربوط به امور آموزشی که بیشتر از مدارس، دانشگاه ها، سازمان های دولتی و …جمع آوری شده اند می پردازد و سعی دارد با تحلیل درست داده ها، رویکردهای جدید آموزشی ارائه دهد.

موقعیت شغلی در ایران :

امروزه آموزش با همه جنبه‌های زندگی ما ارتباط تنگاتنگ دارد و هر اندازه که جامعه ما پیچیده‌تر شود، آموزش و پرورش نقش مهم‌تری در حل مسائل آتی و رشد انسان‌ها پیدا می‌کند. به همین دلیل موقعیت‌های شغلی بسیاری برای فارغ‌التحصیلان این گرایش وجود دارد. تا جایی که بسیاری از کارشناسان مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی آینده شغلی این گرایش را در کشور ما، بسیار امیدبخش و ایده‌آل می‌دانند و معتقدند که فارغ ‌التحصیلان مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی باید آینده خود را در فردا ببینند.

چون کشور ما، یکی از کشورهای در حال رشد و توسعه است و بدون بهره‌گیری از شاخه‌های مختلف آموزشی، نمی‌تواند توسعه همه جانبه داشته باشد.در حال حاضر فارغ‌التحصیلان این گرایش در درجه اول جذب آموزش و پرورش می‌شوند. تعدادی نیز در سازمان‌های دولتی از جمله سازمان‌های مدیریت وبرنامه‌ریزی و برنامه‌وبودجه فعالیت می‌کنند. گفتنی است که فارغ‌التحصیلان مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی مجوز تأسیس آموزشکده‌های درسی را دارند و در صورت داشتن سرمایه لازم،‌ می‌توانند در این زمینه فعالیت کنند.

 

 

انجام پایان نامه ارشد علوم تربیتی را چگونه آغاز کنیم سوالی که پیش می آید  برای همه دانشجویان؟

رشته دانشگاهی علوم تربیتی از رشته‌های درسی علوم انسانی است که به یادگیری و جنبه‌های فراوان آموزش و پرورش آدمی و دانش‏های مربوط به آن می‌پردازد و وجوه بی‌پایان آن از جمله تدریس، رشد، به کارگیری و تقویت نیروهای فکری و بدنی و غیره را مورد بررسی قرار می‌دهد. این رشته در دوره‏ کارشناسی ارشد در ایران  مجموعاً ۹ گرایش تحصیلی تقسیم می شود که گرایش نهم در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دارای سه زیر گرایش می باشد. این سه زیر گرایش عبارتند از: آموزش و پروش تطبیقی، آموزش و پرورش ابتدایی و آموزش و پرورش پیش دبستانی از انجا که دوره تحصیلات تکمیلی دانشجو باید به صورت تخصصی تر فعالیت نماید و پایه و اساس دوره تحصیلات تکمیلی پایان نامه و رساله است که دانشجو به صوررت تخصصی در حوزه خاصی دست به پژوهش و کسب تخصص می نماید.

برای انجام پایان نامه ارشد و رساله دکتری علوم تربیتی دانشجو باید یکسری موارد ریز و مهم را رعایت کند معمولا دانشجویان که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری را دارند بهتر است از موضوع های جدید و روش های پژوهش آمیخته یا کیفی استفاده نمایند. در مقطع دکتری انجام رساله باید به طراحی مدل بینامجد که در اکثر غریب به اتفاق پژوهش ها باید از روش های کیفی و کمی استفاده گردد. انجام پایان نامه در موسسه تزیازان در رشته های علوم تربیت به صورت تخصصی و بالاترین کیفیت انجام می شود. و به دانشجویانی که در این زمینه نیاز به راهنمایی دارند مشاوره های لازم برای انتخاب موضع و انتخاب روش پژوهش صورت می گیرد

انجام رساله دکتری علوم تربیتی را از کجا آغاز کنم؟

رشته کارشناسی ارشد علوم تربیتی  از آن دسته رشته هایی است که در آن طیف وسیعی از داوطلبان رشته های گوناگون شرکت می‏نمایند و درصد زیادی از داوطلبان کارشناسی ارشد علوم تربیتی تغییر رشته ای می باشند. و کمتر با روش های پژوهشش در این حوزه آشنا هستند، نگران نباشید موسسه تزیازان در مقطع کارشناسی ارشد علوم‌ تربیتی‌ شامل گرایش های  زیر شما را در انجام پروپوزال و پایان نامه و رساله دکتری یاری  می نماید:

  1. انجام پایان نامه و رساله دکتری آموزش و بهسازی منابع انسانی
  2. انجام پایان نامه و رساله دکتری تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش (تعلیم‌ و تربیت اسلامی)
  3. انجام پایان نامه و رساله دکتری مدیریت آموزشی
  4. انجام پایان نامه و رساله دکتری تحقیقات آموزشی
  5. انجام پایان نامه و رساله دکتری تکنولوژی آموزشی‌
  6. انجام پایان نامه و رساله دکتری آموزش بزرگسالان
  7. انجام پایان نامه و رساله دکتری مدیریت و برنامه‌ ریزی آموزش عالی
  8. انجام پایان نامه و رساله دکتری آموزش و پروش تطبیقی،
  9. انجام پایان نامه و رساله دکتری آموزش و پرورش ابتدایی
  10. انجام پایان نامه و رساله دکتری آموزش و پرورش پیش دبستانی

انجام پایان نامه و رساله دکتری مدیریت آموزشی

هدف‌ ار انجام پایان نامه رشته مدیریت آموزشی آشنایی دانشجویان با فضای سازمان های آموزشی و مدیریت‌ در سطوح‌ مختلف‌ آموزشی‌ در کشور و برآوردن‌ نیازهای‌ آموزشی‌ وزارتخانه‌ها و مراکز و مؤسسات‌ آموزشی‌ و دانشگاه‌ها بر اساس‌ ارزش‌های‌ اسلامی‌ و اصول‌ مدیریت‌ است‌.

دانشجویان رشته مدیریت آموزشی‌ باید در  انتخاب موضع به حوزه های چون برنامه‌ریزی‌، روابط‌ انسانی‌، درک‌ و اجرای‌ اصول‌ صحیح‌ مدیریت‌ آموزشی‌ بپردازند تا بتواند در رابطه‌ با مسائل‌ و مشکلات‌ آموزشی‌ حوزه‌ فعالیت‌ خود قدرت‌ تقرار دادن به‌عنوان تصویر شاخصشخیص‌ و تصمیم‌گیری‌ داشته‌ باشد. تا بتوانند شکست و مسائل آموزشی را به خوبی تشخیص داده و در حل مشکل آن راهکارهای مناسب را ارائه دهند.

انجام پایان نامه تحقیقات آموزشی

هدف‌ ار انجام پایان نامه رشته تحقیقات آموزشی استفاده از روش تدریس و الگوهای مختلف در ملل گوناگون است که از این طریق بتوان بهترین سبک و الگو را در جهت بهبود نظام آموزشی کشور تدوین کرد.

دانشجویان رشته تحقیقات آموزشی در انتخاب موضع می توانند در تمامی گرایش های علوم تربیتی دست به انتخاب موضوع بزنند و حوزه گسترده تری نسبت به دیگر گرایش های علوم تربیتی را در بر می گیرد.

انجام پایان نامه آموزش بزرگسالان

هدف‌ ار انجام پایان نامه رشته آموزش بزرگسالان همانطور که از نام این رشته پیداست ضرورت داشتن علم و دانش را در زندگی انسان مشخص می‌کند. به طوری که تمامی افراد بازمانده از تحصیل، کارمندان سازمان‏های مختلف و یا علاقه‌مندان به تحصیل را در بر می گیرد.

انجام پایان نامه تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش

هدف‌ ار انجام پایان نامه فلسفه آموزش و پرورش یکی از دانش‌های میان رشته‌ای است که با دو قلمرو فلسفه و آموزش و پرورش در ارتباط است و تحصیل در آن نیز مستلزم اطلاع قبلی از مبانی و مباحث فلسفه از یک سو و دانستن مبانی دانش آموزش و پرورش از سوی دیگر است در ایران تا آغاز دهه ۱۳۴۰، این رشته، دانش مستقلی تلقی نمی‌شد ولی از این دوره به بعد رفته رفته کتاب‌هایی هر چند متعدد ترجمه و تالیف شد.

از یک سو فلسفه آموزش و پرورش عبارت است از آشنایی با نظریات تربیتی موجود در مکتب‌های اصلی و بزرگ فلسفی و از سویی دیگر تربیت انسان را باید هدف و مقصدی باشد که جوامع را بر آن می‌دارد تا به طرح و سازمان بخشیدن آموزش و پرورش برآیند. به هر کدام از دو سوی امر بنگریم، فلسفه آموزش و پرورش را باید «حکمت تربیت» بنامیم و مقصود از آن راهگشایی خردمندانه در عمل تربیتی است.

انجام پایان نامه و رساله دکتری مدیریت و برنامه‌ریزی آموزش عالی

هدف‌ ار انجام پایان نامه مدیریت و برنامه‌ریزی آموزش عالی علاوه بر ایجاد دانش به نحوه استفاده از آن دانش و اطلاعات اهمیت بسیاری می‌دهد. استفاده از تکنولوژی جدید و پیشرفته برای انتقال دانش از جمله کارایی‌های این رشته می‌باشد برای مثال دانشگاه مجازی یکی از دستاوردهای این رشته می باشد

دروس تخصصی گرایش مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی:

اصول مدیریت آموزشی ، روانشناسی اجتماعی در تعلیم و تربیت ، سازمان و قوانین آموزش و پرورش ایران، اصول برنامه‌ریزی آموزشی، مبانی امور مالی و تنظیم بودجه در آموزش و پرورش، اصول برنامه‌ریزی درسی، کاربرد مقدمات کامپیوتر در مدیریت آموزشی، اصول حسابداری، روابط انسانی درسازمان‌های آموزشی،‌نظارت و راهنمایی تعلمیاتی، راهنمایی تحصیلی و شغلی، مسائل نوجوانان و جوانان، آموزش بزرگسالان، برنامه‌ریزی آموزش ضمن خدمت، مدیریت اسلامی، پروژه تحقیقاتی (سمینار)، کار عملی مدیریت در آموزشگاه، کار عملی در سازمان‌ها، متون زبان خارجه (در برنامه‌ریزی آموزش درسی)، متون زبان خارجه در مدیریت آموزشی.

گرایش آموزش و پرورش پیش‌دبستانی و دبستانی:

آموزشی که از زمان تولد آغاز و تا شروع اولین کار رسمی دبستان در پایان ششمین سال زندگی کودک ادامه می‌یابد، بسیار مهم است. زیرا کودکان در چنین سال‌هایی، مراحل مهم و حساس زندگی خود را از نظیر شخصیتی،‌ اجتماعی و آموزشی پشت سر می‌گذرانند، و در واقع ۶ سال اولیه زندگی از لحاظ رشد هوش و شکل‌گیری شخصیت دورانی سرنوشت‌ساز است. از سوی دیگر آموزش وپرورش دبستانی مهم‌ترین حلقه از حلقه‌های نظام آموزش و پرورش کشور است و کودکان در این دوره در مراحل بسیار مهم رشد جسمانی،‌ عاطفی، ذهنی به سر می‌برند، از همین‌رو توجه به این دوره از آموزش و پرورش باید از اولویت خاصی برخوردار باشد. هدف گرایش آموزش و پرورش پیش‌دبستانی و دبستانی تربیت متخصصانی است که بتوانند قوای جسمی،‌ عاطفی، روانی،‌ اجتماعی و اخلاقی کودکان پیش‌دبستانی و دبستانی را پرورش دهند.

دروس تخصصی گرایش آموزش و پرورش دبستانی و پیش‌دبستانی:

آموزش و پروش پیش‌دبستانی و دبستانی، بهداشت و تغذیه مادر و کودک،‌ اصول بهداشت و کمک‌های اولیه، تفاوت‌های فردی کودکان،‌ روانشناسی بازی، مدیریت مراکز پیش‌دبستانی و دبستانی، آشنایی با مفاهیم و روش تدریس ریاضیات، آموزش هنر، تهیه و کاربرد وسایل مواد آموزشی،‌کاردستی و مهارت‌های فنی، ‌مشاهده (کارورزی) زبان‌آموزی، قصه‌گویی و نمایش خلاق، کار و آشنایی با طبیعت و زندگی اجتماعی، حرکت ورزشی و سرودهای خاص کودکان، مشاوره کودک،‌ روانشناسی آموزش خواندن، ادبیات کودکان،‌ آشنایی با فعالیت‌های تربیتی ـ اجتماعی، روش تدریس علوم تجربی واجتماعی، تربیت بدنی(ورزش و بازی‌های دبستانی)، کارورزی دبستان.

رشته علوم تربیتی در کشور ایران توسط اساتید برجسته این رشته دکتر محمد باقر هوشیار، دکتر عیسی صدیق و دکتر اسدالله بیژن بنیانگذاری شد.

هم اکنون در چهار گرایش ارائه می شود : تکنولوژی آموزشی، آموزش پیش دبستانی و دبستانی ، مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی و آموزش و پرورش کودکان استثنایی و در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های برنامه ریزی آموزشی ، آموزش و پرورش تطبیقی ، برنامه ریزی درسی ، تحقیقات آموزشی ، آموزش و پرورش استثنایی ، روانشناسی تربیتی ، آموزش بزرگسالان ، آموزش و بهسازی منابع انسانی ، تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت ، تکنولوژی آموزشی ، مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی، سنجش و اندازه گیری در آموزش و پرورش و در مقطع دکتری در رشته های تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت ، برنامه ریزی درسی ،روانشناسی تربیتی ، سنجش آموزش ، برنامه ریزی توسعه آموزش عالی ، برنامه ریزی درسی در آموزش عالی ، مدیریت آموزش عالی ، اقتصاد آموزش عالی، برنامه ریزی آموزش از راه دور ارائه می شود.

گرایش های رشته علوم تربیتی :

  • برنامه ریزی درسی
  • تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش
  • مدیریت آموزشی
  • آموزش و بهسازی منابع انسانی
  • آموزش بزرگسالان
  • تحقیقات آموزشی
  • تکنولوژی آموزشی
  • مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی

خدمات موسسه تزیازان در زمینه انجام پروپوزال و پایان نامه علوم تربیتی

  • پیشنهاد موضوعات جدید پایان نامه ارشد علوم تربیتی به همراه مقاله بیس
  • ارائه توضیحات لازم در مورد مقاله بیس پایان نامه به دانشجویان رشته علوم تربیتی
  • اموزش و مشاوره جهت نگارش و انجام پروپوزال ارشد و دکتری علوم تربیتی
  • انجام کلیه اصلاحات اساتید راهنما و مشاور پایان نامه علوم تربیتی
  • تنظیم فصول پایان نامه ارشد و دکتری علوم تربیتی با کیفیت مناسب و رضایت کامل دانشجویان
  • آموزش و مشاوره جهت انجام کلیه فصول پایان نامه کارشناسی ارشد علوم تربیتی با عقد قرارداد رسمی
  • انجام فصل چهارم پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری علوم تربیتی
  • تنظیم فصول پایان نامه ارشد علوم تربیتی متناسب با فرمت دانشگاه ها
  • برگزاری جلسات آموزشی حضوری برای پایان نامه رشته علوم تربیتی
  • قالب گذاری پروپوزال ارشد و دکتری برای پایان نامه علوم تربیتی
  • آموزش و مشاوره جهت نگارش مقالات علمی پژوهشی و ISI,ISC در رشته علوم تربیتی
  • تهیه و تنظیم پاورپوینت جلسه دفاع برای پایان نامه ارشد علوم تربیتی
  • استخراج مقاله از پایان نامه ارشد علوم تربیتی، استخراج مقاله از پایان نامه دکتری علوم تربیتی برای مجلات علمی پژوهشی کنفرانسی، ISI، ISC،SCOUPUS
  • پذیرش اکسپت تضمینی مقالات در رشته علوم تربیتی از مجلات ISI و ISC
  • حمایت و پشتیبانی از دانشجو تا مرحله دفاع برای پایان نامه ارشد علوم تربیتی
  • تبدیل پایان نامه به کتاب در رشته علوم تربیتی با کیفیت مناسب و با چاپ دیجیتال
  • چاپ کتاب از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری علوم تربیتی با اخذ مجوز از وزارت ارشاد اسلامی

علوم تربیتی از رشته‌های علوم انسانی است که به جنبه‌های آموزش و پرورش آدمی و دانش های مربوط به آن می‌پردازد. درباره مفهوم «آموزش و پرورش» باید درنظر داشت که «آموزش و پرورش»  منحصر به افراد، زمان و مکان خاصی نیست.یعنی به‌ طور مشخص «آموزش و پرورش»  منحصر به مدرسه، دانشگاه یا آموزش دروس خاصی نیست،  بلکه «آموزش و پرورش» برای  همه،  و در هر زمانی و هر مکانی است. آموزش عمومی، آموزش عالی، آموزش کارکنان، سواد آموزی بزرگسالان ،خودآموزی ، آموزش  الکترونیکیو  مجازی از انواع آموزش محسوب  می‌شوند.

  • انجام پایان نامهبرنامه ریزی آموزشی
  • انجام پایان نامهبرنامه ریزی درسی
  • انجام پایان نامهمدیریت آموزشی
  • انجام پایان نامهتکنولوژی آموزشی
  • انجام پایان نامهتحقیقات آموزشی
  • انجام پایان نامهآموزش بزرگسالان
  • انجام پایان نامهتاریخ و فلسفه آموزش و پرورش
  • انجام پایان نامهمدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی

 

نرم افزارها:

Spss، تحقیقات بیشتر به صورت توصیفی می باشد.

گروه تزیازان در زمینه پایان نامه خدمات زیر را ارائه می نماید:

  • مشاوره و آموزش رایگان انتخاب موضوع مناسب
  • مشاوره نگارش پروپوزال
  • آموزش و مشاوره نگارش پایان نامه
  • چاپ کتاب از پایان نامه
  • مشاوره نگارش مقاله
  • مشاوره و آموزش تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری

موسسه تزیازان با سالیان  متمادی تجربه در  زمینه پایان نامه خدماتی را برای بهبود  کیفیت پایان نامه های دانشگاهی و کمک به آموزش دانشجویان ارائه می نماید. مهمترین هدف  ما کمک به دانشجویان برای کسب دانش کافی در زمینه  نگارش پایان نامه و  طی کردن آسوده و  سریع این پروسه  می باشد.  با ثبت  سفارش  از مشاوره  رایگان استفاده  نمایید. هدف ما  ارائه  موضوعات به روز و مناسب برای مقطع کارشناسی ارشد می باشد. بدین منظور ابتدا موضوعات به روز ارائه می گردد.  موضوعاتی که برای انجام پایان نامه علوم  تربیتی مناسب هستند، در ابتدا به دانشجو  ارائه  می گردد و  بهتر از این موضوع  منابع به روزی داشته باشد اگر این منابع از مقالات آی اس آی باشه مناسب تر هست. انجام پایان نامه علوم تربیتی باید در ابتدا توجه شود جامعه آماری مدنظر چه موسسه ایی در نظر گرفته می شود و بر آن اساس موضوع را انتخاب نمود. در تدوین پایان نامه باید منابع مربوطه را جمع آوری نمود.

نکات مهم در رابطه با انجام پایان نامه علوم تربیتی دکتری

یکی از مراحل ابتدایی برای انجام پایان نامه علوم تربیتی دکتری ارائه پروپوزال دکتری می باشد . برای نوشتن پروپوزال دکتری در رشته تحصیلی علوم تربیتی باید به تحلیل داده های مربوط به امور آموزشی به دست آمده از مدارس ، دانشگاه ها ، سازمان های دولتی و غیره پرداخت و با تحلیل صحیح داده های به دست آمده روش های آموزشی نوین و جدید را ارائه داد .

انجام پایان نامه های علوم تربیتی دکتری یکی از دغدغه های اصلی دانشجویان این رشته در مقطع تحصیلی دکتری می باشد . انتخاب موضوع جدید نیز برای انجام پایان نامه علوم تربیتی دکتری از اهمیت قابل توجهی برخوردار است از این رو قبل از انجام هر کاری و شروع نوشتن پایان نامه دکتری خود توصیه می کنیم از اساتید راهنما مشاوره پایان نامه دکتری خود را درخواست نمایید .

شما می توانید با دانلود نمودن چندین نمونه پروپوزال دکتری آماده با روش نوشتن پروپوزال دکتری بیشتر آشنا شوید. سایت های بسیار زیادی در این زمینه راه اندازی شده اند و خدماتی از جمله مشاوره پایان نامه دکتری را به شما ارائه می دهند. یکی از سایت های معتبر در این زمینه که این خدمات را با استفاده از موسسه تزیازان و افراد متخصص در زمینه نوشتن پروپوزال دکتری ارائه می دهد سایت ما می باشد. شما می توانید با خیال راحت کار انجام پایان نامه های علوم تربیتی دکتری را از ما بخواهید.

نکات مهم در رابطه با انجام پایان نامه علوم تربیتی دکتری

همانطور که گفتیم در سایت تزیازان پایان نامه دکتری انجام می شود و پژوهشگران و افراد متخصص و ماهر در سایت ما که همواره آماده ارائه خدمات به دانشجویان مقطع تحصیلی دکتری در رشته تحصیلی علوم تربیتی هستند چندین نکته برای نوشتن پروپوزال دکتری و پایان نامه خوب را بیان نموده اند .

  • ارائه ایده خوب برای انجام پایان نامه علوم تربیتی دکتری خوب
  • در هنگام نوشتن پروپوزال دکتری یا نوشتن پایان نامه بهتر است از نگاه تک بعدی خودداری نمایید .
  • یکی دیگر از نکات مهم برای انجام یک پایان نامه علوم تربیتی خوب موضوع یابی هدفمند می باشد .
  • برای ارائه یک نمونه پروپوزال دکتری خوب بهتر است تا جای ممکن از منابع فارسی استفاده نکنید و به ترجمه مقالات علمی و با کیفیت بپردازید .
  • همچنین یک اصل در نگارش پروپوزال این موضوع می باشد که دزدی علمی یک تابو و امری ممنوع می باشد .
  • انجام پایان نامه علوم تربیتی دکتری خوب نیازمند ارائه رفرنس های خوب می باشد .

بانک موضوعات پایان نامه رشته علوم تربیتی

بررسی رابطه سبک های دلبستگی و سلامت روانی دانش آموزان
بررسی رابطه سبک های دلبستگی و عزت نفس دانش آموزان
بررسی رابطه سبک های سازگارانه و عزت نفس
بررسی رابطه سبک های سازگارانه و خود شکوفایی
عوامل آموزشی، کالبدی و سازمانی موثر بر پیشرفت تحصیلی
عوامل آموزشی، کالبدی و مهارت های مقابله با استرس
بررسی رابطه الگوهای فرزند پروری و سازگاری اجتماعی
بررسی رابطه الگوهای فرزند پروری و خود شکوفایی
مدلسازی ساختاری سبکهای یادگیری و پیشرفت تحصیلی
مدلسازی ساختاری سبکهای یادگیری و پیشرفت تحصیلی
بررسی رابطه سبکهای یادگیری و مهارت های مقابله با استرس
رابطه سبکهای یادگیری و شناختی و خود شکوفایی
مدلسازی ساختاری سبک های شناختی و پیشرفت تحصیلی
مدلسازی ساختاری سبک های حل مسئله و پیشرفت تحصیلی
بررسی رابطه آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی با خلاقیت
بررسی رابطه آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی با مهارت مقابله با استرس
بررسی رابطه آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی با سلامت عمومی
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر شادکامی
بررسی رابطه آموزش راهبرد های شناختی و فراشناختی و سلامت روانی دانش آموزان
بررسی رابطه آموزش راهبرد های شناختی و فراشناختی و عزت نفس دانش آموزان
بررسی رابطه آموزش راهبرد های شناختی و فراشناختی و خود شکوفایی دانش آموزان
بررسی رابطه پایگاه هویت و سلامت روانی دانش آموزان
بررسی رابطه هوش هیجانی و سلامت روانی دانش آموزان
بررسی رابطه هوش هیجانی و خود شکوفایی دانش آموزان
بررسی رابطه هوش هیجانی و عرت نفس دانش آموزان
بررسی رابطه ناگویی هیجانی و خلقی و سلامت روانی دانش آموزان
بررسی رابطه ناگویی هیجانی و خلقی و مهارت مقابله با استرس
بررسی رابطه ناگویی هیجانی و خلقی و عزت نفس دانش آموزان
بررسی رابطه عوامل فردی و خانوادگی و سلامت روانی دانش آموزان
بررسی رابطه عوامل فردی و خانوادگی خودشکوفایی دانش آموزان
بررسی رابطه عوامل فردی و خانوادگی و عزت نفس دانش آموزان
بررسی رابطه عوامل فردی و خانوادگی و سلامت عمومی
بررسی رابطه عوامل فردی و خانوادگی و مهارت مقابله با استرس
بررسی رابطه متغیرهای روانشناختی و فراشناختی و سلامت روانی دانش آموزان
بررسی رابطه مهارتهای اجتماعی و سلامت روانی دانش آموزان
بررسی رابطه مهارتهای اجتماعی و عزت نفس دانش آموزان
بررسی رابطه کارآفرینی و مدیریت دانش دانشجویان
بررسی رابطه سبک رهبری مدیران دبیرستان ها با عملکرد تحصیلی دانش آموزان
بررسی رابطه سبک رهبری مدیران دبیرستان ها با رضایت شغلی معلمان
بررسی رابطه سرمایه اجتماعی دانشجویان با متغیرهای زمینه ای
بررسی رابطه سرمایه اجتماعی دانشجویان با متغیرهای رفتاری
بررسی رابطه سرمایه اجتماعی دانشجویان با متغیرهای ساختاری
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش با روش AHP  فازی
ارزیابی اثربخشی مدیریت دانش در سازمان آموزش و پرورش شهرستان …
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر مدیریت تغییر در سازمان آموزش و پرورش شهرستان …
بررسی رابطه آموزش ICT با عملکرد تحصیلی معلمان
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر ارتقاء سطح کیفی زندگی معلمان
بررسی رابطه رضایت شغلی معلمان و عملکرد آنها
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر افزایش میزان رضایت شغلی معلمان
سنجش میزان وجدان کاری معلمان
شناسایی عوامل موثر بر کارایی معلمان و سنجش میزان کارایی معلمان با استفاده از عوامل شناسایی شده
مقایسه رابطه هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی میان دانش آموزان ِ با و بدون ناتوانی یادگیری
رابطه خودشکوفایی و انگیزش پیشرفت دانش اموزان
بررسی رابطه وضعیت اجتماعی خانواده و متغیرهای فردی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
بررسی رابطه وضعیت اقتصادی خانواده و متغیرهای فردی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
بررسی رابطه کمال گرایی والدین با پیشرفت تحصیلی فرزندان
رابطه مطلوبیت اجتماعی و خودکارآمدی در شادکامی دانش آموزان
پیش بینی ویژگی های شخصیت با هوش معنوی وهوش هیجانی
رابطه سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
بررسی رابطه سبکهای فرزند پروری با کمال گرایی فرزندان
بررسی رابطه پنج عامل شخصیت با شیوه های مدیریت
رابطه هوش معنوی وهوش هیجانی با سبک های هویت نوجوانان
رابطه مطلوبیت اجتماعی و خودکارآمدی در عزت نفس دانش آموزان
تاثیر آموزش جرات ورزی بر کاهش پرخاشگری دانش آموزان
رابطه بین جو روانی با سلامت عمومی کارکنان …
رابطه عوامل عاطفی و شناختی در عملکردکارکنان
بررسی رابطه باورهای هوشی و سبک های هویت دانشجویان
رابطه باورهای هوشی و سازگاری فردی اجتماعی دانش آموزان
رابطه الگوی پنج عاملی شخصیت و خلاقیت
رابطه سبک های اسناد(تبیین) با سلامت عمومی
رابطه سبک های اسناد با سبک های هویت
رابطه باورهای هوشی و عزت نفس دانش آموزان
نقش صفات شخصیت و رویکرد یادگیری در سلامت روانی و شادکامی دانشجویان
بررسی رابطه سبک های مقابله و اسناد با شادکامی
بررسی رابطه بین سبک های شناختی و راهبردهای شناختی و فراشناختی با سازگاری فردی- اجتماعی در دانش آموزان
بررسی رابطه احساس پیوستگی و نارسایی هیجانی با عزت نفس
رابطه جهت گیری هدف با رضایت زندگی در دانش آموزان
رابطه جهت گیری هدف با عزت نفس در دانش آموزان
بررسی رابطه هوش معنوی و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان
رابطه خودتنظیمی یادگیری با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان
رابطه بین سبک های شناختی و راهبردهای شناختی و فراشناختی با عزت نفس
بررسی ارتباط دست برتری با عزت نفس
نقش باورهای فراشناخت و خود کارآمدی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
اثر سبک های شناختی بر مکانیسم های دفاعی
نقش باورهای فراشناخت و خود کارآمدی در شادکامی دانش آموزان
عوامل موثر بر تنیدگی و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی
بررسی رابطه احساس پیوستگی و نارسایی هیجانی با شادکامی
بررسی رابطه کمال گرایی مثبت و منفی و حل مسائل شناختی
بررسی رابطه سبک های دلبستگی و کاهش علائم افسردگی
رابطه سبک های دلبستگی و پرخاشگری و افزایش سازگاری فردی- اجتماعی
بررسی سبک های دلبستگی و سبک های هویت
بررسی تاثیر آموزش هوش هیجانی بر کاهش پرخاشگری و افزایش سازگاری فردی- اجتماعی در دانش آموزان
بررسی رابطه سخت رویی با افزایش سازگاری فردی- اجتماعی در دانش-آموزان
بررسی تاثیر برنامه آموزش مهارت های اجتماعی بر سلامت عمومی دانش آموزان حافظه کاذب و عوامل موثربر ان( فشارگروهی ، سن و غیره(اثر اموزش شطرنج بر کودکان ناقص خوان
مقایسه نقش پذیری در کودکان طلاق و گروه کنترلیادگیری مشارکتی و عوامل موثر بر ان
رابطه الگوی پنج عاملی شخصیت، سبک های هویت و دینداری‏
مقایسه هوش و رشد اجتماعی کودکان زودرس، کم وزن در تولد و طبیعی‏
ارتباط فعالیت سیستمهای مغزی/ رفتاری و وقایع زندگی با تغییرات ایمنی‌شناختی
بررسی اثر روشهای درمانی و آموزشی سرمشق‌پذیری و تمرین سرمشق‌پذیری و آرمیدگی عضلانی در درمان رفتارهای غیر جرات ورزی و آموزش رفتارهای جرات ورزانه
بررسی اثربخشی روان درمانگری کوتاه‌مدت آموزش خود مهارگیری با و بدون جهت‌گیری مذهبی (اسلامی) بر مهار اضطراب و تنیدگی در سطح دانشجویان
بررسی رابطه میان تحریک طلبی و انگیزه‌های روانی، در دانشجویان
بررسی مقدماتی روایی اعتبار و نرم یابی سیاهه حالت – صفت اضطراب (STAI-Y)
 بررسی تاثیر آموزش هوش هیجانی بر کاهش پرخاشگری و افزایش سازگاری فردی- اجتماعی در دختران  متوسطه شهرستان ایلام
حافظه کاذب و عوامل موثربر ان( فشارگروهی ، سن و غیره(
اثر اموزش شطرنج بر کودکان ناقص خوان
مقایسه نقش پذیری در کودکان طلاق و گروه کنترل
یادگیری مشارکتی و عوامل موثر بر ان
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر سازگاری اجتماعی دانشجویان دختر و پسر با روشهای MADM
بررسی تاثیر خودآگاهی، خودکارآمدی و راهبردهای فراشناختی دانشجویان
بررسی تاثیر خودآگاهی با خود شکوفایی دانش آموزان
بررسی رابطه هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
بررسی رابطه طرحواره های ناسازگاری اولیه با عملکرد تحصیلی دانشجویان
تاثیر پایگاه اجتماعی بر سبک های اسنادی دانش آموزان
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جمع گرایی دانشجویان
بررسی رابطه خود – مهاری و پایگاه اجتماعی دانشجویان
بررسی رابطه خود – مهاری، جمع گرایی و عزت نفس دانشجویان
بررسی رابطه انگیزش (درونی و بیرونی) و خود شکوفایی دانش آموزان
بررسی رابطه انگیزش (درونی و بیرونی) و عزت نفس دانش آموزان
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انگیزش دانش اموزان
رابطه خود ادراکی دانش اموزان و عزت نفس آنها
بررسی ر ابطه نحوه گذران اوقات فراغت و شکل گیری هویت نوجوانان
طراحی و تدوین الگوئی جهت زمینه سازی رشد خلاقیت در روند یادگیری در ساختار برنامه درسی آموزش دوره راهنمائی در ایران
بررسی رابطه ابعاد شخصیتی (پنج عامل بزرگ شخصیت شامل : روان رنجورخویی، برونگرایی، گشودگی، پذیرش، وظیفه شناسی) وآشفتگی روان شناختی دانشجویان
شناسایی و اولویت بندی عوامل آموزشی، کالبدی و سازمانی موثر بر شادمانی
طراحی الگویی جهت بررسی نقش متغیرهای فردی، خانوادگی، روانشناختی و فراشناختی در عملکرد تحصیلی دانش آموزان
 رابطه الگوهای فرزندپروری با سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی فرزندان
طراحی الگوئی جهت شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بر اساس مدل  تیمز۹۹ (TIMSS-R)
طراحی مدلی جهت بررسی رابطه بین اهداف پیشرفت، خودکارآمدی و راهبردهای فراشناختی
بررسی رابطه بین یادگیری مشارکتی و مهارتهای اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
رابطه هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
یادگیری مشارکتی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
مدلسازی عوامل اجتماعی موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
مدلسازی عوامل فرهنگی موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
مدلسازی عوامل اقتصادی موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی با روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
شناسایی و رتبه بندی فاکتورهای موثر بر افزایش کیفیت خدمات آموزشی با منطق فازی
طراحی مدل سنجش کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاه و ارائه راهکارهای افزایش آن
بررسی عوامل موثر بر افزایش کیفیت خدمات آموزشی در سیستم آموزش مجازی (E-Learning)
بررسی رابطه رواشناسی تربیتی با انگیزش تحصیلی و خودکارآمدی و مهارت جزیی معلمان
نقش فراگیری اصول روانشناسی تربیتی در رضایت شغلی و مهارت کلی تدریس معلمان
بررسی تاثیر بازی های آموزشی کامپیوتری بر افزایش خلاقیت کودکان
ارزیابی و سنجش اثربخشی دوره های آموزش مجازی (موردی دانشگاه یا مرکز آموزش مجازی …)
“نقشه های مفهومی” و مشارکت و یادگیری همکارانه در آموزش الکترونیکی
ارزیابی کیفیت دوره های آموزش مجازی با استفاده از تئوری فازی
ارائه مدلی برای افزایش اثربخشی یادگیری در سیستمهای آموزش مجازی
شناسایی و اولویت بندی موانع توسعه آموزش الکترونیک در ایران با تاکید بر نظام آموزش عالی
بررسی و تحلیل یادگیری تطبیقی در آموزش الکترونیک
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت و سنجش میزان اثربخشی آنها در یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های کشور
ارائه مدلی جهت سنجش میزان آمادگی و بلوغ یادگیری الکترونیکی در مراکز
بررسی میزان اثربخشی عوامل کلیدی موفقیت در یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های کشور
تحلیل هزینه-فایده و  ارزیابی اقتصادی بکارگیری یادگیری الکترونیکی در نهادها

 

 

 

 

تماس با ما