فهرست بستن
پایان نامه

کلیات انجام پایان نامه و معرفی رشته های مرتبط

اصولا هر دانشجویی، به ویژه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، برای اتمام کار خود می‌بایستی یک اثر تحقیقی را تهیه و تحویل نماید. این اثر در واقع چکیده و  عصاره فعالیت های آموزشی پژوهشی او محسوب می شود. پایان‌نامه به معنای تایید اتمام کار تحصیل یک دانشجو است و بیانگر فعالیت های منسجم او به حساب می آید که با راهنمایی و ارشاد استادان راهنما و مشاور، آن را به اتمام می رساند. نباید چنین تصور شود که پایان نامه همانند درسهای دیگر جنبه تمرینی دارد.

برای تهیه  رساله مدت قایل توجهی وقت صرف می شود و بر حسب انجام پایان‌نامه دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری باشد، ارزش آن بیش از یک یا چند واحد درسی است؛ در ایران در مقطع کارشناسی ارشد تعداد واحد انجام پایان نامه بین چهار تا شش واحد است در حالی که، در بعضی از کشورها تا ۱۲ واحد نیز برای انجام پایان‌نامه کارشناسی ارشد منظور می شود. در ایران برای رساله دکتری بین ۲۰۰ تا ۲۴ واحد در نظر می گیرند. اگرچه در بسیاری از موارد دو واژه انجام پایان‌نامه و رساله مترادف گرفته شده اند،.

گرایش دارای ویژگی هایی است که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انجام پایان‌نامه ، اولین تجزیه رسمی در تحقیقات دانشگاهی (آکادمیک) به شمار می آید. دانشجو از طریق آن می تواند با یک نوع تلاش پژوهشی و کلیت مورد نیاز در تحقیق آشنا شود تا مقدمه ای برای کار تحقیقی دوره دکتری باشد.
انجام پایان‌نامه می تواند دانشجو را دست کم در یک جنبه از موضوعات حرفه ای ماهر سازد.
انجام پایان‌نامه می تواند به عنوان یک واحد مهم تحقیق پیشرفته مطرح باشد.

نگارش مقاله

امروزه یکی از دلایل کندی پیشرفت کشورهای در حال توسعه مشکلات فروان آنها در زمینه مدیریت چه در سطح کلان و چه در سطح خرد می باشد. در واقع تامین نیازهای خدماتی, درمانی, فنی, تفریحی جامعه بدون وجود مدیران لایق که بالاترین کارآیی و بهره وری را داشته باشند, امکان پذیر نخواهد بود. برای همین هر کشور و جامعه ای برای چیره شده بر مشکلات سازمانی خود, پیش از هر چیز باید مساله آموزش صحیح و موثر مدیریت توجهی بنیادی داده شود.

سفارش خدمات تحلیل آماری پایان نامه

امروزه تمامی اساتید و جامعه علمی به این نتیجه رسیده اند که نمی توان انتظار داشت که محقق یا دانشجو با گذراندن ۲ تا ۸۸ واحد درسی آمار، به تمامی روش های پیچیده آماری تسلط داشته باشد و خود به تنهایی بتواند با انواع نرم افزار های آماری کار کرده و موضوعات آماری آن را نیز تجزیه و تحلیل نماید. بدین منظور لازم است در انجام تحقیق های علمی، از اطلاعات و انجام پایان نامه کارشناسان آماری استفاده گردد.

انجام پایان نامه علوم تربیتی توسط فارغ التحصیلان ارشد و دکتری دانشگاه های برتر کشور

چهار گرایش دوره کارشناسی عبارتند از: مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی، تکنولوژی آموزشی، آموزش و پرورش پیش‌دبستانی و دبستانی و آموزش و پرورش کودکان استثنایی.

این رشته‌ها در بسیاری از دانشگاههای ایران تدریس می‌شود و در دوره ی کارشناسی ارشد به شاخه‌های فراوان دیگری تقسیم می‌شود.

مقاله  مهندسی مکانیک

با توجه به ویژگی های منحصربه‌فرد رشته مکانیک و تنوع بلای گرایش های آن در مقاطع تحصیلات تکمیلی، ممکن است به نظر برسد که دانشجویان این رشته مسیری طولانی تا دستیابی به اهداف علمی خود دارند.. لذا همکاران ما در موسسات فری تز و مگ تز با سابقه ای طولانی در برنامه ریزی و اجرای طرح های پژوهشی گوناگون، قادرند با ارائه موضوعات روز دنیا در تمام گرایش های این رشته، دانشجویان عزیز را از مرحله اولیه طرح موضوع تا نگارش پروپوزال و تدوین پایان نامه راهنمایی و مشاوره نمایند.

انجام مقاله مهندسی عمران

انجام پروژه و مقاله مهندسی عمران توسط فارغ التحصیلان ارشد و دکتری دانشگاه های برتر کشور

پروژه های مقطع کارشناسی عمران

پروژه بارگذاری بر اساس مبحث ششم مقررات ملی ساختمان
پروژه زلزله بر اساس آیین نامه ۲۸۰۰ زلزله ایران
پروژه راهسازی
پروژه فولاد بر اساس مبحث ششم، مبحث دهم، آیین نامه ۲۸۰۰ زلزله ایران و ارائه دفترچه محاسبات شامل تحلیل و طراحی های دستی و نرم افزاری با نرم افزار های ETABS, SAFE, SAP
پروژه بتن بر اساس مبحث ششم، مبحث نهم، آیین نامه ۲۸۰۰ زلزله ایران ارائه دفترچه محاسبات شامل تحلیل و طراحی های دستی و نرم افزاری با نرم افزار های ETABS, SAFE, SAP
پروژه آب و فاضلاب
پروژه پل
پروژه ساختمان های صنعتی نظیر سوله،…
پروژه ساختمان های بنایی
پروژه متره و برآورد سازه
پروژه های مقطع کارشناسی ارشد عمران

انجام مقاله  مهندسی صنایع

انجام پروژه،و مقاله مهندسی صنایع توسط دانشجویان ارشد و دکتری دانشگاه صنعتی شریف

انجام پروژه های دانشجویی مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

انجام پروژه های دانشجویی مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی

ارزیابی کار و زمان
طرح ریزی واحد های صنعتی
طراحی و ایجاد صنایع
کنترل کیفیت
کنترل موجودی
نگهداری و تعمیرات
تحقیق در عملیات
انجام پروژه های دانشجویی مهندسی صنایع در مقطع کارشناسی ارشد

تجزیه وتحلیل آماری با استفاده از SPSS, minitab, sas, splus, statistical, eveiws, stata,…

مشاوره در زمینه شبیه سازی گسسته پیشامد با استفاده از نرم افزارهای ARENA, ED, Any logic

شبیه سازی پویایی های سیستم با استفاده از نرم افزار VENSIM

انجام مقاله  مهندسی شیمی

انجام پروژه های تحقیقاتی مرتبط با مهندسی شیمی
مشاوره در انجام پایان نامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد

این رشته طیف وسیعی از فعالیتها را در بر می‌گیرد. به این دلیل نمی توان آن رشته را به صورت عمومی در یک یا چند جمله به طور کامل شرح داد زیرا که با هر جمله ای که این رشته تعریف شود طیف وسیعی از قابلیت های مهندسین شیمی ناگفته می ماند.

تماس با ما